Zhrnutie

16.11.2014 12:37
Ahojte.
 
Dalsi den zuctovania nastal prave dnes, podme sa spolocne pozriet, co nam priniesol uplynuly tyzden.
 
#1 - Aktivita
Ako vzdy sme zrealizovali 6 utokov, ale posledne dva sa kryli s obranami. Po poslednom utoku teda neviem pri nikom urcit, ci sa ucastnil, alebo sa na to ... Kazdopadne, ak sa niekto ucastni denne, tak je to aj vidiet :).
 
>>> 5 utokov <<<
Rhody, GarukWidlespeaker, VyhulenecXXL
- top ucast, som rad, ze sa prave tato skupina zacina rozrastat :)
- som rad, ze je VyhulenecXXL opat vo svojom vykone :)
 
>>> 4 utoky <<<
Tycek
- velmi dobre, len tak dalej
 
>>> 2 utoky <<<
Malchy93
- na buduce to bude lepsie
 
>>> 1 utok <<<
perp
- niekto musi robit aj to povestne koncove svetlo
 
Tento tyzden je technickym koncom mesiaca, tak ma napadlo, ze by som mohol vyhodnotit aj vas lvl postup :). Samozrejme, ak niekto hra na peniaze (ako napr. ja :) ), tak toho vela nenaexpi, ale na druhu stranu minimalne poriadne potrapi pripadneho utocnika na svojom lvli.
 
Tycek 51 -> 64 +13
Rhody 61 -> 72 +11
VyhulenecXXL 174 -> 178 +4
Adavan 235 -> 237 +2
Malchy93 125 -> 126 +1
perp 112 -> 112 0
 
"Raketakom" mesiaca sa teda stava Tycek! Gratulacie a ovacie jeho smerom :). Rhody ale tiez nejak zasadne nezaostava, no kedze je vyssi lvl, tak ten narast nie je taky velky, no myslim si, ze porovnatelny s Tycekovim :). Podla mojich statistik su Tycek a Rhody najaktivnejsi clenovia cechu za posledny mesiac, takze prosim potlesk!
 
VyhulenecXXL si zasluzi cenu "husenkovej drahy"! Jeden tyzden je horuckovo aktivny, dalsi tyzden na tu aktivitu horuckovo prdi ... Stale mi to nejak neobjasnil a zacina ma to dost zaujimat :). Na druhu stranu, je aktivny, svojou "troskou do mlyna" prispieva, nemam dovod byt na neho nastvany. Len tieto "vykyvi" mi vyrabaju bublinky v krvnom obehu ...
 
Ako som uz spominal, ja hram "na goldy" (vo vybere ulohy v krcme preferujem najvyssiu efektivitu ziskania goldov, nemam vylepsene predmety na zisk skusenostnych bodov). Tato taktika sa mi celkom osvedcila hlavne pri porovnani s podaktorymi inymi hracmi na mojom lvli, ktory ma vyzvu na suboj v arene. Ked sa tak pozeram do posty, tak v drtivej vacsine na mna utocia hraci o cca 10lvl viac. Niekedy vyhram, niekedy prehram, no s dobrym svedomim, ze som ho dobre potrapil :). Tym, ze je medzi nami lvlovy rozdiel, tak samozrejme ziskava menej bodov aj penazi, nez by ziskal z hraca na rovnakom lvli.
 
Malchy93 a Perp vela hre nevenuju, co je holt badat :). Samozrejme, styl hry je na kazdom z nas. Nikoho do nicoho nutit nechcem a ani nebudem!
 
V zaujme zachovania korektnosti novacikov tyzden nehodnotim, ale vsimam si ich aktivitu.
 
Tusi niekto, co je s hracom "kubalik"?
 
#2 - Nabor
Za tento tyzden sa nase rady rozrastli o hracov "cilipapricka 2", ktory prisiel sam (Rhody?), "lukasozo", "matijus159" a "Tabacek". Poslednych troch menovanym som "ukradol" z ich vlastneho maleho cechu :). Chvilku im vrtalo hlavou, preco prave oni, hladali za tym rozne konspiracie, ale skutocne za tym nic nie je :).
Len na objasnenie - ked oslovim hraca cca lvl100 +/- (cest vynimkam potvrdzujucim pravidlo!!!), tak sa mi bud neozve (90% pripadov), alebo ma posle tam, kde slnko nikdy nesvieti (5%), alebo (4%) mi posle zoznam podmienok zacinajuci "cervenym kobercekom" v podobe dostojnickeho postu, konciaceho pri obcasnom riadeni cechu z vodcovskeho postu ... Na toto snad len "danke schone, bitte schone" -> "dopo, dovi" :(. O takychto hracov skutocne nestojim!
Potom su tie "vynimky" (1%), ktore mi napisu, ze si to premyslia, popozeraju sa po cechu, pripadne prelustruju nase stranky a napisu mi, ze sa radi pridaju. takychto beriem "vsetkymi desiatimi" :). Lvl je mi v zasade ukradnuty - ked bude aktivny, tak ostatnych lahko dozenie a bude prinosom pre cech.
Je preto pre mna zaujimavejsie oslovit nizsich hracov (lvl20 - 50), ktorym sa paci byt v cechu so slusnymi statmi, ktore im pridaju na zisku skusenostnych bodov aj penazi.
Takto to bolo aj s poslednimi tromi - mozu sa rok plahocit vo svojom vlastnom cechu, rozsirovat ho a ked budu mat lvl100, tak mozu mat staty +100%. Alebo sa mozu pridat ku nam so statmi 100%+ hned na zaciatku "ich kariery" a pomoct nam nas cech vylepsit. V zasade teda ziskame vsetci - nizsi lvl sa rychlejsie na zaciatku rozvinie a neskor pomoze s rozvojom cechu, o co sa zase jedna mne :). Cize, ked ma teraz lvl 20+, pri lvl100+ bude za kratsi cas s tym, ze ak bude investovat do nasho cechu, tak pri ich lvli100+ budu staty cechu 200%+ :).
Beriem na vedomie aj skutocnost, ze ked ten hrac dosiahne lvl100+, tak pojde do silnejsieho cechu za lepsimi statmi, ale to je uz potom na debatu o charaktere tej osoby. Je to holt riziko, s ktorym nemam inu moznost, len existovat.
 
Touto cestou by som tiez rad oslovil vodcov slabsich cechov, ci by nezvazili moznost pridat sa ku nam. Pravidla cechu platia pre vsetkych a su (myslim si) zrozumitelne a jasne. Nemam problem nabrat aj nizsie lvli, no na aktivite trvam! Radsej tu budem mat 5 aktivnych hracov, nez 20 duchov ...
 
#3 - Postup cechu
Momentalne su poplatky v podobe goldov aj hribikov dobrovolne a pokial ich bude dostatok, tak to menit nebudem. Hribiky su ale dost dolezite na rozvoj cechu, takze cim viac ich dame, tym skor si budeme moct uzivat lepsie staty :). Opat samozrejme zdoraznujem, ze su dobrovolne!
Co sa tyka "zaujimavosti cechu", tak stagnujeme okolo pozicie 150. Na to, co tu vsetko mame je to podla mna dobra pozicia. Ako sa ale cech bude rozsirovat o dalsich ludi, ktory budu vdaka statom cechu ziskavat, som si isty, ze pojdeme aj medzi prvych 100 :).
 
#4 - Spatna vazba
Nepriniesol sa mi ani jeden "stebot" o nejakom probleme, s ktorym by som sa mal zaoberat, takze opat v tichosti predpokladam, ze je vsetko tak, ako ma byt a vsetci su spokojny :). Dufam, ze mi opat niekto po case "nevypeni" do mailu :D.
 
Vsetkym zelam prijemny zvysok nedele.
 
Adavan