Vyhodnotenie obdobia

02.11.2014 13:15
Ahojte.
 
Tyzden sa s tyzdnom minul a hodnotim dalsie obdobie :).
 
#1 - Aktivita
Akcii bolo celkom 7 (dnes este bude jedna obrana, ktorej aktivitu zapocitam do dalsieho tyzdna). Vsimol som si, ze aj ked hrac nie je aktivny, tak ho hra na obranu stiahne, netusim preco.
 
>>> 7 ucasti <<<
VyhulenecXXL
- top aktivita, len tak dalej :)
 
>>> 6 ucasti <<<
Rhody, Tycek
- dobry vykon, dakujem
 
>>> 3 ucasti <<<
Malchy93, AGeorgiu
 
>>> 2 ucasti <<<
perp, Natulinka
- na buduci tyzden to bude lepsie, vsak?
 
>>> 1 ucast <<<
jogurt
- toto bola obrana, ktorej sa urcite nemohol ucastnit vedome, kedze som ho tu posledne vydel 19.10. Kazdopadne, este jednu obranu jeho "neucast" vyuzijeme a zajtra sa s nim rozlucime :).
 
#2 - Postup cechu
Utocime na podla mojho nazoru hodne slabe cechy, kedze aj ked zvitazime, tak dostaneme cca 20 bodov. Pri prehratej obrane ale stracame cca 50 bodov. Stale sa nam teda dari (aktualna pozicia 154), aj ked uprimne netusim, ako je to mozne :). Kazdopadne, dakujem vsetkym za vykon!
 
#3 - Nabor
Na foru hry som zalozil vlakno s "naborovym PR", par ludi si to prezrelo, ale nikto nereagoval - ake prekvapujuce :). Opat teda davam do pozornosti velke mnozstvo volnych miest pre aktivnych hracov.
 
#4 - Spatna vazba
Za tento tyzden mi nikto "nenapraskal" nic zaujimave, takze v tichosti predpokladam, ze je vsetko v najlepsom poriadku. Samozrejme, ak by som sa mylil, dajte mi prosim vediet.
 
#5 - Utoky
Ak nahodne narazite na nejaky konkretny cech, o ktorom si myslite, ze by bol pre nas vhodny protivnik, dajte mi o nom vediet. Ak to bude dobry tip, utok zrealizujeme. Rad by som sa vam odvdacil aj niecim lepsim, nez len "pan boh zaplat", ale prave teraz ma nic nenapada.
 
Vsetkym zelam prijemnu hru a pekny zvysok "dusickoveho" vikendu :).
 
Adavan