Vyhodnotenie obdobia

25.10.2014 22:30
Ahojte.
 
Mame za sebou "produktivny" tyzden a nastal cas pre jeho zhodnotenie :). Nejakou nahodou som mal cas sa venovat cechu a "smirovat" vsetko, co sa kde "vrzlo".
 
#1 - Aktivita
Zrealizovali sme 6 utokov a jednu obranu. Kedze sa ale tesne po obrane server restartoval, neviem zistit, kto sa na obrane podielal, preto v zaujme korektnosti tuto aktivitu budem ignorovat pri tomto hodnoteni.
Kto sa ucastnil a neviem o nom, tak dakujem za hajenie obrany cechu :). Taktiez, seba ani dostojnikov nebudem hodnotit - v ziadnom hodnoteni. Dovod je jasny - utoky zadavam ja, teda sa ich automaticky ucastnim. Dostojnici su neaktivny, teda nema zmysel ich aktivitu sledovat.
 >>> 6 ucasti <<<
Rhody, Tycek
- top aktivita, vrela vdaka :)
 
 >>> 4 ucasti <<<
VyhulenecXXL, Natulinka
- dobry vykon, dakujem
 
 >>> 1 ucast <<<
AGeorgiu
- mohlo to byt aj lepsie, ale aj tak dakujem
 
 >>> Ignoracia ucasti <<<
Malchy93 (zomieram tuzbou zistit dovod neucasti na utokoch :) ), jogurt
- nuz, niekto musi robit "koncove svetlo"
 
Tusi niekto, co je s hracom "jogurt"? Posledne som ho tu zahliadol 19.10. a od vtedy ho tu niet. Kazdopadne, dnes mame tyzden ... Je teda adeptom na nuteny odchod :).
 
Zle spravy mame za sebou, ta dobra je, ze sa ku nam opat vratil hrac "perp", este raz, pekne vitam naspat :).
Zopakujem - stale sme v hre a realny zivot je dolezitejsi. Ak teda nieco riesite v realite, absolutne ma to nezaujima, ale majte prosim voci ostatnym hracom trochu ucty a dajte mi vediet, co je s vami. Ak totiz viem, ze nebudete nejaku dobu aktivny, tak budem tejto skutocnosti prisposobovat utoky tak, aby sme mali vacsie sance na vitazstvo.
 
#2 - Hlasovanie
Minuly tyzden som sa vas pytal na vas nazor ohladom zlepsenia atributov cechu. Ako som pisal, ja som za navysenie pokladu, ale kedze mam radsej demokraticke riesenie otazok, nemam problem ustupit "hlasu vacsiny". So mnou suhlasili Natulinka a Tycek. Nikto dalsi s nami nie ze nesuhlasil, ale nejaksi moju otazku ignoroval, co ma dost mrzi. Teda - navysujem poklad :).
 
#3 - Postup cechu
Ako ste uz zistili, boli sme podstatne silnejsi cech a zastavali sme vyssie priecky hodnotenia. Budme realisti, ale situacia je taka, aka je, t.j. klesame a este nejaku tu dobu klesat budeme :(. Dovod je bohuzial preriedenie stavu. Dakedy sme tu mali viac hracov lvl100+ a teda sme mohli zastavat aj vyssie priecky. Teraz sme sa "zmrskli" a je teda logicke, ze tento stav nastane. Nehodlam sa doprosovat ziadnemu hracovi s lvl100+ a slubovat mu nieco, co mu neviem dat. Taktiez nehodlam odmietat hracov nizsich lvlov (kazdy sme na zaciatku boli nizky lvl).
 
#4 - Nabor
V nadvaznosti na predchadzajuci bod - priebezne oslovujem hracov o ktorych si myslim, ze by sa ku nam pridali a boli pre nas prinosom. Bohuzial, "miestny folklor" je zalozeny na ignoracii tvrdeho kalibru, takze mi vacsina nie len ze neposle negativnu spatnu vazbu, ale mi rovno zamava vystretym prostednikom :(.
Ak viete o aktivnom hracovi, ktory by sa ku nam rad pridal, kludne ho oslovte a ak bude suhlasit, rad ho pozvem :). Lvl sa dorobi casom, obcasne darovanie goldov potesi, hribiky su vitane "vsetkymi desiatimi", no za neaktivitu bez odovodnenia budem strielat. Radsej budem vodcom cechu, kde bude 5 aktivnych, nez 50 neaktivnych hracov.
 
#5 - Spatna vazba
Ak mate nejaky napad na zlepsenie, budem rad, ak mi ho napisete (dakujem hracovy "Rhody", ktory si svoje napady nenechal pre seba).
Ak mate dotaz a myslite si, ze vam s nim viem pomoct, tiez mi kludne napiste. Samozrejme, nikto vam nevynada, ak sa slusne spytate ostatnych hracov v cechovom chate :). (ak zistim opak - moja reakcia ma velkost 9mm pohanana vybusnym prachom!)
Ak mate pocit, ze na vas nejakym sposobom "kaslem", kludne sa mi ozvite tiez :). Som otvoreny akejkolvek konstruktivnej debate. Zdoraznil by som slovo "konstruktivnej" - ak vam nieco prekaza alebo nevyhovuje, skuste popremyslat nad riesenim, nasledne vieme zacat dialog a najst kompromis, ktory bude vyhovovat kazdemu dotknutemu.
 
#6 - Utoky vs. rozvoj
Utoky sa snazim davat kazdy den. Je to velmi dobry sposob zvysovania lvlu hlavne hracov lvl100-. Samozrejme, utok prida skusenostne body aj hracom lvl100+. Hracom lvl200+ to prida "par drobnych", je to teda pre nich nezaujimave, ale pre rozvoj cechu potrebne.
Cize, prosim hlavne hracov lvl100+, aby mysleli na svojich slabsich kolegov a ucastnili sa utokov.
Taktiez budem velmi rad, ak hraci lvl100- budu aktivny, kedze tento sposob im vyrazne pomaha vo zvysovani lvlu.
Kedze som jediny hrac lvl200+, ucastnim sa kazdeho utoku, no som len ja sam a cely cech sam pri utoku "nezdolam" :). Skutocne ocenim, ak mi pomozete.
Berte tiez na vedomie, ze neutocim "za kazdu cenu". T.j., ak narazim na cech, o ktorom si myslim, ze by bol vhodnym cielom a v priebehu utoku sa ukaze, ze je to prilis slaby protivnik, neutocim nan aj na druhy den. Predsa len, ani nam by sa nepacilo, ak by si na nasom cechu niekto denne dokazoval, ze vie utocit na slaby cech :).
 
Zelam prijemny zvysok vecera vsetkym, ktory moj panflet docitali az sem :).
 
Adavan