Tyzdnove vyhodnotenie

07.12.2014 17:03
Mili moji.
 
Podme sa spolocne pozriet na dalsi produktivny tyzden :). Tento rozhodne produktivny bol :D.
 
#1 - Aktivita
Tento tyzden som nevysledoval len jednu akciu, takze ako maximalny pocet utokov budem povazovat 5.
 
>>> 5 utokov <<<
matijus159, Tabacek, lukasozo, Rhody, VyhulenecXXL
- niekto pribudol, niekto odbudol, mame ale spravny smer :)
- dobra praca!
 
>>> 4 utoky <<<
Tycek, GarukWidlespeaker
- velmi dobre, ale mohlo byt aj lepsie :)
 
>>> 3 utoky <<<
mirak13456
 
>>> 1 utok <<<
perp
 
>>> Ziaden utok <<<
lepkoun1021, Malchy93
 
#2 - Nabor
Vitam u nas opat hraca "adamc6". Opat preto, lebo uz u nas hral, ale potom uz velmi nie, tak som sa mu v ramci novembroveho upratovania podakoval za ucast. Dufam, ze tentokrat to bude lepsie :).
 
#3 - Postup cechu
Minuly tyzden to bol prepad, tento tyzden sa mozeme pochvalit raketovym vzletom (+27 pozicii)! :) Som na vas vsetkych pysny, robite cest cechu, len tak dalej, ide vam to skutocne velmi dobre :).
 
Pri pohlade do mojich poznamok, za tento tyzden sme utrpeli iba jednu prehru (-31 bodov) a aj to bolo od hodne silneho cechu, takze tam sa toho vela robit nedalo. Na druhu stranu, neutrpeli sme ziadnu porazku nasich utokov, mozem teda napisat, co utok, to vitazstvo! Vynikajuco!!!
Po urcitom case som nasiel koncentraciu podobne silnych cechov, ako sme my a tym, ze sme ich porazili, sme ziskali kotol bodov (priemerne 70 bodov). Prave toto nas katapultovalo na sucasnu poziciu :).
 
Minuly tyzden som vyhlasil hlasovanie, ktory atribut by ste radi videli vylepseny. Z celkoveho mnozstva mi reagovali az 6 hraci, co je, nehnevajte sa, mizerne :(. Kazdopadne, je to aspon polovica, takze mozem s kludnym svedomim napisat, ze stale drzime hodnoty demokracie a nikoho neposleme do certa s reakciou "tvoj nazor nas nezaujima". Kazdy ma moznost vyjadrit svoj nazor - ked sa tejto moznosti vzdal, nezostava mi nic ine, len dufat, ze vie, co robi.
Zo 6 hlasov bol jeden nerozhodny (je mu to jedno, ktory atribut sa vylepsi, obe moznosti su dobre), 4 hlasy boli za poklad a jeden za instruktora.
Dohodli sme sa teda, ze povysime poklad :).
 
#4 - Spatna vazba
Opat sa mi nikto s nicim nestazoval (ani mi "nevypenil" do mailu :) ), nikto nic nekritizoval, ani dokonca nechvalil, takze predpokladam, ze je vsetko OK. Ak by som sa mylil (tiez som obcas len clovek :D), tak sa mi kludne ozvyte, do krcnej tepny vam z fleku nehryznem :).
 
Dnes len kratko, vsetci pani manazeri sa pozeraju do cielov pre konkretny rok zasadne v decembry konkretneho roku a moj sef nie je vynikmou. Cize tak ako kazdy rok, tak aj tento rok sa nic nestiha :). Premyslam nad tym, ci sa vobec niekedy nieco bude stihat :(. Tak ci onak, stale mame vikend, stale nie je dovod na stres, vsetkym zelam prijemny zvysok nedele!
 
Adavan