Resers tyzdna

30.11.2014 14:42
Ahojte.
 
Mame za sebou dalsi pestry tyzden, skusim zhrnut.
 
#1 - Aktivita
Opat som dva utoky nevysledoval kvoli obranam, takze opat teda budem brat ako maximum 4 utoky.
 
>>> 4 utoky <<<
TABACEK, lukasozo, Tycek, GarukWidlespeaker, VyhulenecXXL
- opat sa nam tato cast utesene zvacsuje :)
- moja predstava je, ze tieto casti nebudu a budu sa vsetci ucastnit na kazdom utoku :)
- chvilku to asi este potrva :(
 
>>> 3 utoky <<<
Rhody
- velmi dobra ucast
 
>>> 2 utoky <<<
matijus159
- na buduce to bude lepsie
 
>>> Ziadna potvrdena ucast ucast <<<
Malchy93, perp
 
Tusi niekto, co je s "Malchy93"? Od 19.11.14 tu nebol. Ak sa v kratkom case nevrati do aktivneho hrania, tak sa mu podakujem za ucast.
 
#2 - Nabor
Tento tyzden sa nase rady rozrastli o dva nove kusy, aj ked jeden je skor staronovy. Budem skutocne rad, ak ta aktivita bude na urovni :).
 
#3 - Postup cechu
Tento tyzden sme sa holt seriozne prepadli :( (-16 pozicii). Ked sa pozeram do mojich poznamok, tak som zaznamenal niekolko moznych pricin (zoradene chronologicky):
 
- jeden nas utok skoncil tesnou porazkou a tym, ze sme ho viedli s cechom vyrovnanych sil, tak sme stratili hodne bodov (-164).
- skusil som utok na novy ciel, o ktorom som si myslel, ze by sme ho mohli zdolat, ale ako som nasledne zistil, su silnejsi, strata bodov nebola taka masivna, ako pri predoslom pripade, ale bola hodne citit (-132)
- jeden konkretny cech nas tento tyzden "farmi" (dva utoky za tyzden). Su ale hodne silny, tak sme nestratili vela bodov, ale kedze to nebol jeden utok, tak to tiez nie je zanedbatelna polozka :( (2x cca -40).
- utocil na nas v noci cech, ktory pravdepodobne musel vzniknut v kratkom case, kedze utocil z pozicie 1331 (pri utoku na cech s vyssou poziciou hra pridava urcity bonus k bodom) s hracami lvl cca 200 (-180 bodov). Okolo tejto pozicie su cechy, ktore maju hracov lvl20 +/- ...
 
Cechy, ktore utocia v nocnych hodinach, pripadne sa "venuju farmeniu" mam poznacene pre pripad, ze sa situacia obrati - potom pride "tyzden zuctovania" a z pozicie sily im ukazeme, ze toto sa skratka nerobi :). Suhlasim, nebude to hned zajtra ani pozajtra, ale o to bude dopad drtivejsi. Pripadne "prekvapkanie" z ich strany si myslim bude slusnou naplastou na nase bolacky :D. Nie som pomstichtivy, ale su urcite veci, ktore hra dovoli pre pripad, aby sa ukazal charakter utocnika.
 
Vcera som vyhlasil hlasovanie ohladom zlepsenia jedneho bonusu cechu, kedze sa nam opat podarilo vyzbierat potrebny pocet hribikov. Niektori sa mi uz vyjadrili, na dalsich nazor si pockam nasledujuci tyzden, alebo do doby, pokial sa mi nevyjadria vsetci (rozhoduje situacia, ktora nastane ako prva).
 
#4 - Spatna vazba
Jeden z vas ma potesil a napisal mi, ze tento moj pocin ohladom hodnotenia aj cita :). Zacal som spekulovat nad nejakou "monstertabulkou" s celym prehladom, ale stale som dufal, ze tato forma padne na urodnu podu a niekomu pride vhod "citanicko na dlhe zimne vecery" :). Po case mojej snahy je to prijemna odmena.
 
Pre dnesok som napisal vsetko, co som za ten tyzden postrehol, zelam vsetkym dobry start do noveho tyzdna.
 
Adavan.