Dalsie vyhodnotenie

09.11.2014 16:22
Ahojte.
 
Mame dalsi vikend "zuctovania", podme sa spolocne pozriet na "produkciu" :).
 
#1 - Aktivita
Zistil som, ze obrana cechu funguje trochu inak, nez som povodne predpokladal. Takze musim tejto skutocnosti prisposobit aj "retoriku" :). Totiz, obrany sa ucastni kazdy (aj neaktivny) clen cechu, len nema plne body zdravia. Ak ale hrac potvrdi svoju ucast na obrane, tak ma plne zdravie a je teda plnohodnotny protivnik. Toto vysvetluje skutocnost, ktora ma znacne vyvadzala z rovnovahy, preco su niektori hraci "na ranu". Viac info tu.
Cize, budem sa sustredovat len na sledovanie utokov v ramci aktivity. To ale neznamena, ze sa nebudete ucastnit obrany! Obcas spravim "crazy Ivana", spisem si pri obrane body zdravia a zistim, kto sa ucastnil a kto sa na to ...
Novych hracov "kubalik" (4.11.) a "GarukWidlespeaker" (7.11.) za toto obdobie hodnotit nebudem, su u nas novy :).
Celkovo bolo opat 6 utokov (utoky davam kazdy den okrem nedele).
 
>>> 5 utokov <<<
Rhody, Tycek
Super ucast, dakujeme :).
 
>>> 2 utoky <<<
VyhulenecXXL (tento tyzden hral oproti predoslemu "Spiacu krasavicu", snad mi to niekedy vysvetli, ale mozno som ho len posledne prechvalil :) )
 
Videl niekto Perpa a Natulinku? Od 31.10. sa tu neukazali a pokial to v kratkom case neurobia, tak ich pokladam za neaktivnych a rozlucim sa s nimi.
 
#2 - Nabor
Vdaka Rhodymu mame dva nove kusy :). Pekne vitam, dufam, ze sa im bude u nas pacit.
Ako kazdy tyzden aj tento som skusal oslovit niekolko hracov, ako vzdy, bez odozvi :(. Nevadi! Priebezne budem skusat dalej :).
 
#3 - Spatna vazba
Tento tyzden sa mi ozval hrac "zero 0", vodca cechu "Kirtapasin". To, ze mi z fleku napise oplzlost som necakal, ale aj toto je svojim sposobom spatna vazba. Samozrejme, na invektivne reakcie v zasade nereagujem a priamo ich postupujem spravcom hry :).
Na druhu stranu, rozumiem jeho rozhorceniu, kedze som dal utok na jeho cech, ktory sme kompletne "vybuchali" az dvaja :( (ja a Rhody). Vobec som z toho nadseny nebol a uprimne som nejaku obdobnu reakciu ocakaval, ale sme predsa v civilizovanej spolocnosti, kde (aspon ja) nemam dovod utocit nadavkami :). Moje zistenie ohladom obrany vysvetluje skutocnost, preco sme dvaja zvladli 12 postav. Netusim a ani to zistovat nebudem, kolko ludi je tam vlastne aktivnych, nebudem mu liezt do riadenia jeho cechu.
Pre vas, vazenych hracov nasho cechu, prosim, ucastnite sa utokov! Ziskate skusenostne body a zaroven pomozete slabsim hracom napredovat.
Na zaver len dodam, ze sme zazili opakovane utoky od inych cechov na dennej baze, co mi pride znacne chrapunstvo. Predsa len za ten tyzden sa toho moze hodne zmenit a aj sa meni!
 
#4 - Postup cechu
Tento tyzden to uz bolo zaujimavejsie :). Stali proti nam celkom silne cechy, utoky boli vyvazene, ale boli sme predsa len o cosi lepsi (v jednom pripade holt horsi, jeden utok sme prehrali). Nejaka zasadna strata to zase nie je, kedze nizsie lvli ziskali aspon skusenostne body :).
Snazim sa vyberat ciele, kde bude utok co najvyrovnanejsi. Vtedy ziskame hodne bodov a mozeme napredovat.
Co sa tyka utokov na cech Kirtapasin, poslednym utokom sme ziskali ubohych 20 bodov (pri vyrovnanejsom utoku ziskame 4 nasobok!!! a viac). Cize, ak je cech, na ktory zadam utok viac, ako 50 pozicii pod nasim (aktualne sme na pozicii 151, Kirtapasin 220), tak dostaneme minimum.
V pripade utokov na cech "NENOROBOT" som musel pohladat iny ciel, kedze tento cech klesol o viac ako 100 pozicii od nasho (aktualna pozicia 271) a tam si myslim, ze by sme dostali prstom do oka, nie body. Na druhu stranu, "Zack", vodca cechu "NENOROBOT" sa mi vobec neozval ... Neaktivny cech?
 
Vsetkym zelam prijemny zvysok vecera a vikendu.
 
Adavan